Vennligst angi hva slags kunde du er:
Meny
Søk
Handlekurv
0 kr
23 30 21 00

kundesenter

Hvordan handle?

Hos oss kan du bestille pr. telefon, e-post, eller i vår nettbutikk. Du er også velkommen i vårt showroom, hvor du kan handle omgående og betale, f.eks med Vipps. Første gangen du bestiller i vår online nettbutikk registrerer du deg som kunde med eget brukernavn og passord. 

           - Kjøp/leie
         For varebestilling, spørsmål om utleieinstrument eller ønske om salgsinformasjon, kontakte oss på:

E-post: salg@instrumentcompaniet.no
Telefon: 23 30 21 00

- Fakturaavdelingen
Har du spørsmål om din faktura:

E-post: faktura@instrumentcompaniet.no
Telefon: 23 30 21 00

- Serviceavdelingen
For reparasjon eller kalibrering av instrumenter/support, kontakt oss på:

E-post: service@instrumentcompaniet.no
Telefon: 23 30 21 00

Skal du sende inn instrumenter for service eller kalibrering kan du laste ned serviceanmodning på denne siden.

Har du mistet manualen til ditt instrument eller den tilhørende programvaren, kontakt:

 - Registrere meg som kunde
Som registrert kunde kan du logge inn og sjekke ordrestatusen din samt spore pakkene. Levering og fakturaadresse fylles ut og blir lagret til neste gang, men det kan også endres ved en senere anledning om det skulle være nødvendig. Første gang en konto blir opprettet sendes det en e-post til den oppgitte e-postadressen. Denne e-posten inneholder en adresse som må trykkes på for at kundekontoen din skal bli aktiv. Registrer deg her!

- Sende bestilling
På web: I vår nettbutikk legger du de ønskede varene i handlekurven. Når du har lagt alle dine varer i handlekurven kan du gå til "kassen" og fullføre ordren som registrert eller uregistrert kunde. Alternativt kan du bestille både på telefon og faks.

- Priser
I handelsløsning vises alle priser eksklusiv 25% MVA. (Det finnes en funksjon tilgjengelig for å vise prisene inkl.mva.) Det vil også bli lagt på et miljøgebyr på 1% for håndtering av El-retur og emballasjeoppsamling.
Instrumentcompaniet AS tar forbehold om eventuelle pris og skrivefeil på Internett og i trykksaker. Dersom det har forekommet betydelig skrive- eller trykkfeil fra Instrumentcompaniet AS sin side, i annonser mv. eller i nettbutikken som er større enn 15% av normal utsalgspris, kan Instrumentcompaniet AS slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om kunde har mottatt ordrebekreftelse eller lignende. Slike feil må imidlertid korrigeres i løpet av rimelig tid etter at feilen er oppdaget.

- Betaling 
I vår nettbutikk kan du betale med kort eller på faktura. (Ved faktura kreves det at du har fått innvilget kreditt hos oss.) Velg det som passer best for deg! Det er trygt å handle hos Instrumentcompaniet.no - uansett betalingsmåte. Summen du skal betale er den samme som vises som totalsum når du har avsluttet din handlekurv.

Betaling med kort fungerer slik at Instrumentcompaniet.no ikke får innsyn i kundens kortdata. Kommunikasjonen i forbindelse med betaling går direkte mellom kunde, bank og kortutsteder i en kryptert løsning.

Har du fått innvilget kreditt hos oss vil faktura ettersendes. Betalingsbetingelsene er normalt 20 dager dersom annet ikke er avtalt. 

Levering

Varer bestilt før 12.00 sendes normalt samme dag som de er bestilt dersom de er på lager. Bestillinger etter kl. 12.00 pakkes og leveres posten påfølgende dag. (Lagervarer) I tillegg kommer forsendelsestiden som vil være 1 til 3 dager avhengig av beliggenhet på mottakerstedet. Dersom varen ikke er på lager vil kunden motta informasjon om forventet leveringstid.
Kunden kan også spesifikt be om å få varen tilsendt på annen måte, eventuelle merkostnader blir i så fall belastet kunden.

Du kan for øvrig følge prosessen på din bestilling og få sporingsinformasjon på dine kontosider. Ved bestilling kan du også velge hvordan du vil ha varene levert.

- Fraktmetoder
Du kan velge mellom følgende fraktmetoder:
Budbil: Innen Oslo kan vi sende med budbil.
Posten: Servicepakke, Bedriftspakke og Ekspress over natt.
FedEX: Ekspress.
JetPak: Express, levering samme dag

- Ordrestatus
På "Din konto" kan du til enhver tid sjekke ordrestatus for din siste bestilling.

- Pakkesporing
På "Din konto" finner du din pakke-id for sporing hos Posten og FedEX.

-  Hente
Pakker kan også hentes hos oss i våre lokaler i Enebakkveien 150. Avtal gjerne dette på forhånd. Dersom pakken ikke hentes innen 1 uke fra bestillingsdato, sendes pakken pr. post.

- Feil eller mangler
Har du noe å utsette på den mottatte vare, må du ta kontakt via e-post til: ic@instrumentcompaniet.no eller på telefon 23 30 21 00. Vi vil da undersøke hva som er skjedd, samt rette opp eventuelle feil. Husk å oppgi ordrenummer. Du vil motta beskjed hvorledes du skal forholde deg med eventuell retur.

Hvis varen er skadet under transport, må du ta vare på emballasje samt produktene og levere dette på Posten hvor du får et skadeskjema som må fylles ut. Varene sendes så (sammen med skjema) til oss. Dette må gjøres for at ny vare skal bli sendt ut fra Instrumentcompaniet.no.

- Reklamasjon
Alle varer leveres med 1 års garanti. Feil på produkter som er oppstått under reklamasjonstiden som ikke skyldes feil bruk eller mangel på vedlikehold vil bli forsøkt utbedret eller erstattet. Varer som returneres med feil som skyldes uriktig bruk eller mangelful konfigurasjon vil bli fakturert for medgått feilsøkingstid (minstesats 400 NOK. eks. mva.) og returfrakt.

- Medlem av RENAS
Instrumentcompaniet AS er medlem av RENAS AS, som er landets ledende EE-returselskap med 170 innsamlere og 15 behandlingsanlegg over hele landet. 





Kontakt oss

Kontakt gjerne riktig avdeling for en mer effektiv behandling.

Postadresse:
Instrumentcompaniet AS
Enebakkveien 150
0680 OSLO

Besøksadresse / Bedriftspakker:
Instrumentcompaniet AS
Enebakkveien 150
0680 OSLO

Produkter

Service
Enebakkveien 150 - 0680 Oslo
TLF: 23 30 21 00 

Personvernerklæring

Kontakt   
Enebakkveien 150 - 0680 Oslo
E-post: salg@instrumentcompaniet.no

Informasjonskapsler/cookies